sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Valkoisten käärmeiden hyvät yritykset

Olin erittäin paha ihminen, ja livistin koulusta keskellä viikkoa isoon miljoonakaupunkiin! (Lue: Helsinkiin) Olin ensin Whitesnaken keikalla jäähallissa järjestyksenvalvojana, ja seuraavana päivänä suuressa kansainvälisessä yritystapahtumassa Slushissa narikassa.


You shall not pass! (If you do not have the right pass)

Seisoin ensin 6 tuntia backstagen ovella, ja sen jälkeen 6 tuntia ulkona. Pääsin jälleen näkemään bändin lähietäisyydeltä, ja sain jopa lämppäribändi Dead Daisiesin kitaristilta plektran.

Näkymä lavalle vartiopaikaltani

Keikka meni hyvin, ja kun rokkarit poistuivat, pääsin itsekin nukkumaan ja valmistautumaan seuraavaan päivään, Slushiin. Viime vuonna olin yli 20 tuntia kahden päivän aikana Slushin narikassa, mutta tänä vuonna mulla oli vain yksi 7 tunnin vuoro, sillä ensimmäisen päivän olin käärmeissäni. 

Siellä näkyy työpisteeni, Suomen suurin narikka
Slushin työkeikat ovat olleet molemmat mukavia, paljon hyvin pukeutuvia ihmisiä kalliine takkeineen, jotka he sitten tulevat ojentamaan mulle tai jollekin niistä kymmenistä muista narikassa työskentelevistä ihmisistä. Alue oli muuttunut tänä vuonna, narikka oli eri paikassa, ja muutenkin messukeskuksen tiloja käytettiin eri tavalla. Ruoka oli järjettömän hyvää, seisova pöytä poronkäristyksellä täytettynä! Hieman jäi harmittamaan etten ehtinyt käydä kiertelemässä työvuoron lyhyyden takia, vuosi sitten ehdin jopa kuunnella joitain yritysjohtajien puheita. Noh, pääsinpä ojentaman Mikael Jugnerille takin.

Staffpassi, muutamia narikkalippuja, ja kaikkea muuta mitä Slushista jäi taskuun



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti